Sari la conținut
ELIJAH » Vrei să ni te alături? » Coordonator Centru Social – 2 posturi

Coordonator Centru Social – 2 posturi

[cs_content][cs_section parallax=”false” separator_top_type=”none” separator_top_height=”50px” separator_top_inset=”0px” separator_top_angle_point=”50″ separator_bottom_type=”none” separator_bottom_height=”50px” separator_bottom_inset=”0px” separator_bottom_angle_point=”50″ style=”margin: 0px;padding: 45px 0px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/1″ style=”padding: 0px;”][cs_text]

Profilul candidatului ideal:

• persoană sociabilă, dornică să lucreze cu copiii, răbdătoare
• disponibilitate de lucru cu copii de etnie romă și cu copii din familii sărace
• abilități pedagogice
• flexibilitate, inițiativă și creativitate
• persoană cu idei și imaginație
• bun organizator
• abilități bune de comunicare
• capacitate de a lucra independent
• capacitate de a rezolva problemele, în limitele de competență ale postului
• abilitate de negociere
• disponibilitate de lucru în localitățile Hosman/Cașolt, jud. Sibiu

Profilul de activitate și principalele responsabilități:

• pregătește oferta cu programul centrului (activitățile, efectuarea temelor, activități de timp liber, hrana pentru copii, programul personalului etc.)
• organizează și supervizează orarul pedagogilor, al voluntarilor și al copiilor pentru efectuarea temelor, activități ludice, servire gustare etc.
• dezvoltă și propune spre aprobare superiorului ierarhic programul și planul pe termen mediu și lung privind activitatea centrului
• se implică activ în recrutarea personalului necesar pentru buna desfășurare a activităților
• organizează și supervizează programul administrativ al casei (întocmire pontaj angajați, inventar obiecte, curățenie, reparații, aprovizionare, instruire SSM și PSI etc.)
• organizează periodic ședinte cu angajații și cu copiii care frecventează centrul în vederea comunicării obiectivelor centrului, a optimizării activității prin găsirea de soluții la eventualele probleme identificate, a primirii/oferirii de feedback
• efectuează evaluarea periodică a obiectivelor angajaților centrului
• întocmește săptămânal raportul de activitate către directorul organizației
• întocmește raportările interne solicitate de superiorul ierarhic
• dezvoltă și întreține relații optime cu întregul personal
• dezvoltă și menține relații de colaborare cu instituțiile de interes precum și cu alte ONG-uri din domeniu
• în situația în care constată necesități de modificare a activității desfășurate la locul de muncă în vederea optimizării rezultatelor obținute, comunică superiorului ierarhic propunerile în legătură cu acestea
• îndeplinește orice altă sarcină trasată de superiorul ierarhic (în conformitate cu pregătirea și experiența profesională pe care le are)

Se oferă pachet salarial atractiv!

[/cs_text][/cs_column][/cs_row][/cs_section][/cs_content]